Alla inlägg den 28 november 2008

Av Helena Johansson - 28 november 2008 17:16


Fredag, I looove fredagar :) Blev jobb idag, fick klä julgranen, wuhu! Höll dock på att inträffa en liten olycka när jag stöp över sladden från julgransbelysningen:O Men jag räddade situationen:> Gjorde såklart lite annat också än att bara klä julgran men det orkar jag inte räkna upp...Blir jobb även mån-tis, känns bra, behöver vartenda litet korvöre.


Imorn blir det julfest på Södra med jobbet! Hoppas det blir skoj:) Och eftersom jag inte har nån "respektive" ( och lär väl inte ha på ett tag heller om jag känner mig själv rätt. Killar är ett onödigt påhitt, iaf de flesta jag träffat :] ) så fick Lina henka med istället, och det fungerar ju utmärkt :)

Efter julfesten blir det möjligtvis utgång, beror på hur man känner då.




__________________________


// helena


Ovido - Quiz & Flashcards