Alla inlägg den 30 november 2008

Av Helena Johansson - 30 november 2008 16:08


Idag mår jag verkligen som jag förtjänar...hade gärna legat kvar i sängen heeela dagen idag, men jag är en sån som aldrig skulle göra en sån sak, förrutom om jag är riktigt sjuk då vill säga.


Kvällen igår var nog en av de roligaste utgångar jag varit med om. Har ingen aning om varför egentligen, men så är det :P Började på Södra berget med jobbet, hur trevligt som helst och sen drog vi ner på stan.


Imorn är det ny arbetsvecka, jobbar iaf måndag och tisdag. Sen får vi se :)


Nä nu ska jag mysa ner mig i sängen och fortsätta se film.



___________________________


// helena

Av Helena Johansson - 30 november 2008 03:47


Godkvälll, eller godmorgon kanske man ska säga:) Kom nyss hem från en kväll på stan och Södra beget. Hade hur trevligt som helst och kvällen slutade alldeles för fort :O


Började iaf på södra med jobbet, mkt roligare än förväntat ^^ Sen drog vi ner på Stadshuset Lina, jag och två karlar till.Och nu är jag hemma igen och som sagt kvällen svischade iväg alldeles för fort:]


Imorn blir det väl söndagsångest som vanligt ^^


Good Night!



_______________________


// helena

Ovido - Quiz & Flashcards