Alla inlägg den 19 november 2008

Av Helena Johansson - 19 november 2008 21:33


Idag är det en dag och en månad sen vi kom hem från Turkiet men det känns ju som igår. Tiden går så jäkla fort...


På vägen till Ego ikväll hittade jag en femtioöring på backen..och ful som jag är gick jag först förbi men kom sedan på att jag ville ha den så jag vände om och tänkte jag skulle plocka upp den. Problemet var ju bara att den hade frusit fast! :O Så det tog ju ett tag innan jag äntligen fick lös den....för vad fasen det är ju början till en miljon ;) Folk som gick förbi undrade nog vad sjutton jag höll på med ^^

Och det där var ju mest en liten parentes.

Hur som helst så var passet sjukt jobbigt ikväll och nu är jag dödstrött och ska sova, godnatt! :) 


__________________________


// helena


I miss you...

Av Helena Johansson - 19 november 2008 15:05


Jag har blivit utmanad av Isabelle!


Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.

Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.

Utmana 7st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.

Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.


1. Jag svimmar när jag ser blod.

2. Jag kan inte dyka utan att hålla för näsan, eller iofs kan jag inte dyka alls:P

3. Jag var dödsrädd för blomflugor när jag var liten^^

4. Jag har flyttat 9 ggr.

5. Jag ryser när jag borstar tänderna, everytime!:O

6.Jag har en tauering, mkt nöjd ;]

7. Jag har världens sämsta lokalsinne. Sist jag var hos tandläkaren höll jag på att gå vilse men en av tandläkarna kom som tur var och räddade mig och visade mig utgången;S


Ursäkta men jag orkar verkligen inte utmana massa folk nu ;)

____________________________


// helena

Ovido - Quiz & Flashcards