Alla inlägg den 10 november 2008

Av Helena Johansson - 10 november 2008 21:10


Trots att kvällen igår var dyster och jobbig för min del och jag inte kunde somna förrän jättelänge och klev upp tidigt imorse så har det i stort sett varit en bra dag idag :]


Och jag fick faktiskt sitta i receptionen idag ( istället för mitt lilla ensamma rum ) för att hon som ska sitta där var borta. Och då får jag ju prata med lite människor istället för att sitta och bara stirra in i en dataskärm hela dagen. Så min dag har verkligen varit bra :) Haha ibland krävs så lite för att dagen ska bli bra ^^

Sen när jag slutat åkte jag hem till pappa och åt god mat och umgicks lite med dom, vilket med var trevligt:)


Och imorn blir det lunch med Ida-Marie vilket också är bra:D



_________________________


// helena


"Going back to the corner where I first saw you..." ( den texten passar ju faktiskt bra in^^ )

Ovido - Quiz & Flashcards