Alla inlägg den 28 november 2007

Av Helena Johansson - 28 november 2007 19:17



Åhh vad irriterad jag blir! När jag väl hittar en bra låt som jag vill ha texten på så hittar jag inte fanskapet nånstans! Buhuuu! ;( Kvällen är typ förstörd! ^^


Redan onsdag idag :O Det går undan gosse! Snart jul också och jag har nästan inga pengar!...Jag får kanske försöka sticka nå yllesockar till mina nära och kära. Kanske kan norpa lite garn från farmor ? :O Som det ser ut nu är det den enda utvägen. ....Fast attan nu sa jag ju vad jag skulle ge, jobbigt :S

 Och när man är pank som en lus blir det ju ingen utgång heller, inte före jul iaf.....fast iofs nån kväll kanske jag kan skrapa ihop lite stålar till ;)


Införskaffat nya dojor idag med, kan behövas med tanke på att jag gick i mina halvslitna gympaskor som jag haft sen i somras.

"Soooomliga gååååår i traasiga skor ...." Gäller dock inte mig längre ;D


( Och för er som undrar så fick jag skorna av min givmilda mor.

Har liksom på känn att om jag inte påpekar det så finns det nog en viss person som kommer klaga på att jag sa att jag var pank men ändå köpte skor idag. Kan hända att personen börjar på J och slutar på onatan. )


Ska försöka lira lite gura nu :)


_____________________________________


// helena

Ovido - Quiz & Flashcards