Alla inlägg den 21 november 2007

Av Helena Johansson - 21 november 2007 22:14


Kom nyss hem från skolan. Och då tänker du säkert ..vid den här tiden på dygnet!? Eller så skiter du i det, det är vilket som..aja iaf ^^

Kom nyss hem från Hedbergska där Systeryster och jag varit och kikat på esteternas höstshow. Och hualigen så fint och bra det var!

Och som avslutande låt blev det Coldplay´s Fix You. Då brast det iaf för mig.( Jag börjar bli skrämmande lik mamma och mormor på den punkten..men det är nog bara åldern ;P )

Lina vände sig om mot mig med förvånad blick och frågade hur det var fatt. Det enda jag fick fram till svar var två blanka, blinkande ögon ;D

 Och det blev ju inte bättre av att man såg söta kärlekspar överallt! Uh!


Och med en uppfriskande springtur genom stan, ner mot navet och bussen,  avslutades denna, inte allt för dumma dag :)


______________________________________


Nattinatt !


// helena




Coldplay - Fix You
Ovido - Quiz & Flashcards