Alla inlägg den 26 november 2007

Av Helena Johansson - 26 november 2007 17:02



... med all dess tillbehör.

Dagen började med att jag var tvungen att dra mig upp ur sängen alldelses för tidigt. Ousch! Skulle vara i skolan 08.30. Som är 2 timmar och 35 min tidigare än vanliga fall, skandal!! Bara för att göra ett omprov. Det tog cirka 10 min för mig att göra och gick alltså åt pipan !  


Sen höll jag på att gå hem alldeles för tidigt idag på grund av Linas och min dåliga tidsuppfattning.

Vi skyndade bort till dansen och till vår STORA förvåning så var ingen där :O Wierd? ^^ Vi var precis påväg att gå hem när jag sneglade på klockan en extra gång och insåg plötsligt: Vi var en timme för tidiga!! Great...

Så vi gick med Milka och Raz, som för övrigt var lika snurriga som oss, till McDonald´s för att köpa oss en muffin...eller ett muffins..har alltid undrat hur man säger det! Brukar oftast undvika att säga det så jag har inte kommit fram till hur man säger än. Help? ;D



 __________________________________


Somewhere down the road...



// helena

Ovido - Quiz & Flashcards