Alla inlägg den 19 november 2007

Av Helena Johansson - 19 november 2007 20:23



Måndag, ja vad mer kan man mer säga om denna dag. Måndagar är inte min specialitet precis :P Jag har sovmorgon till 11.05 okej, men det utesluter ju inte att jag slutar 16.10 . Väldigt mkt för sent en måndag om ni frågar mig.


Det börjar bli sjuttsingen så halt ute nu också, men än så länge är vinterns första vurpa inte lagd:D Peppar peppar... Fast nära har jag ju varit många ggr, specilellt under helgens nattliga bravader...även fast halkandet och svårighetena att hålla sig på benen kanske hade en del andra orsaker än bara att det var halt ^^


Men på väg ner till stan idag kom iaf Ida-Marie och jag fram till att vi ska införa broddar som ett nytt mode. Jag menar man kan ju flasha till dem lite så det ser lite frrrrräsigare ut. Och om de är moderna så blir det ju heller inte lika pinsamt att ha på sig dem. Det var liksom hela tanken, för broddar är faktiskt ganska praktiska :P

 Och broddar kan ju också vara bra om man får för sig att man vill " sparka nån i skrevet " som en mkt vis gammal person uttryckte det ;)


_______________________________


Take your memories I don't need'em...
Someday I'm gonna run across your mind
Don't worry, I'll be fine
And on with my life

.



// helena


Ovido - Quiz & Flashcards