Alla inlägg den 28 april 2009

Av Helena Johansson - 28 april 2009 23:13


Tjaaaa! Var ett tag sen jag skrev nu. Men för att summera tiden som gått så skriver jag lite.


Fredag blev det stan och glass i solen på torget med Alex, Lina och I-M. Sen blev det bara filmmys på kvällen.

Lördag åkte Alex och jag och kikade till hans stuga på Alnö och badade föttern i havet, brrrrrr! :| Efter det åkte vi hem och inväntade Lina för att sedan festa lös lite:] Sen söndag blev det grillning och slappning :)


Måndag jobbade jag och idag tog jag ledig för att hinna med lite saker innan vi åker till Turkiet på lördag. Och naturligtvis för att hinna vara med Alex och Lina lite med ;)

Imorn blir det jobb och även torsdag. Och sen äre ju sista april! :D Får se vad som händer då :)



______________________________


// helena



Ovido - Quiz & Flashcards