Alla inlägg den 5 april 2009

Av Helena Johansson - 5 april 2009 16:32


Now im back again :]

Tänkte berätta lite om mig helg....som förövrigt varit helt oplanerad rakt igenom ^^

I fredags efter jobbet kom Lina och hämtade mig och vi for och handlade lite tacos-grejer för att åka hem och mysa till det. Men så blev det inte för istället blev vi bjuden hem till Alex på 21-årsmiddag för Robin fyllde år och det tackade vi ju naturligtvis inte nej till :P Efter det åkte Lina, jag och Alex på bio, Kenny Starfighter, asbra, haha! :D


Lördag var vi, samma gäng, hemma hos mig och slappadeslappadeslappade. Senare när vi piggnat på oss lite åkte vi till Lina och åt middag. Trevligt nog så joinade Håkansson oss ett tag med :)

Sen blev det en spontan utgång. Blev dock en ganska tidig hemgång för mig och Alex men inget jag klagar på :]


Nu ska jag städa ihop lite sen slänga mig ner i soffan och försöka se klart på SATC-boxen!



____________________________


// helena


Ovido - Quiz & Flashcards