Alla inlägg den 8 april 2009

Av Helena Johansson - 8 april 2009 18:05


 Igår följde jag med Alex till badhuset och simmade några längder, och fy så jobbigt! :o Hahah blir till att börja träna kroppen nu innan badsäsongen annars vet jag inte om jag vågar mig ut ^^

Efter det for vi hem till mig, lagade mat och myste till det med frukt och grejer framför en film :)


Och snart är det helg i 4 hela dagar! :D Jobbar fram till lunch imorn sen blir det ett efterlängtat charm-häng med Ida-Marie som blir allt för sällan nu för tiden! 


Resten av den lediga tiden har jag ingen aning om vad jag ska göra. Alex var ju så snäll och övergav mig för Vemdalen :O Men det finns nog nån annan vänlig själ som vill spendera lite tid med mig :]



______________________


// helena

Ovido - Quiz & Flashcards