Alla inlägg den 10 juli 2009

Av Helena Johansson - 10 juli 2009 22:35




".. There's nothing I could say to you
Nothing I could ever do to make you see
What you mean to me

All the pain, the tears I cried
Still you never said goodbye and now I know
How far you'd go


I know I let you down
But it's not like that now
This time I'll never let you go 


I will be, all that you want
And gather myself together
Cause you keep me from falling apart.."
 



_______________________________
 // helena

Av Helena Johansson - 10 juli 2009 17:44



Idag har jag varit ute i Birsta och shoppat lite med mamsen. Sen har jag shoppat en ovanlig sak med, en grej som jag nog inte köpt på säker 16-17 år. Fast ja då var det ju inte jag själv som köpte det men, ehehe.


Nu höll jag på att skriva alldeles för mkt här, men tog bort det. Jag ska nog ta efter Ida-Marie och vara så lite personlig på bloggen som möjligt. Det jag vill säga det säger jag till den jag vill säga. Jag ska iaf försöka hålla mig till det. Även om jag håller på att gå i taket av allt som rör sig i mitt huvud just nu så ska jag inte skriva nått om det.Nix och nej!




__________________________________


// helena



"..They can take tomorrow and the plans we made

They can take the music that we'll never play
All the broken dreams
Take everything

Just take it away, but they can never have yesterday.."


Av Helena Johansson - 10 juli 2009 00:23


Kom precis fram till en grej såhär mitt i natten. En grej som jag egentligen redan kommit på men sedan i min svagaste stund glömt bort. Dumt hur dum man kan vara ibland!


Fast sen har jag även kommit fram till några andra grejer ikväll också. Nått som jag prioriterar som det viktigaste. För det handlar om den viktigaste.


Åter igen, gooooood night!



______________________________


// helena

Ovido - Quiz & Flashcards