Alla inlägg den 17 mars 2009

Av Helena Johansson - 17 mars 2009 21:41


Ibland kan man bara inte låta bli att skriva blogg när man har tråkigt och ibland kan man bara inte låta bli att bli nå så jävulskt snygg på kort? ;]


Bild från helgen:


Av Helena Johansson - 17 mars 2009 20:40


Blev ännu en jobbdag för mig idag, vilket var bra för jag vet inte riktigt hur länge till jag kommer få jobba.


Ikväll har Lina och jag åkt ut till Allsta till nyhuset och myst till det lite, det är så sjukt fint där nu! :D







Och sen för övrigt så blir jag fundersam över hur folk tänker ibland...( Och det här handlar inte om mig utan bara om några iakttagelser jag gjort i min omgivning )


Alltså, om man blockar folk hit och dit på msn och diverse måste det väl betyda att man inte bryr sig eller vill ha kontakt med den personen man blockar, eller har jag fel där?

Ja tydligen hade jag fel, för sen brukar man visst också göra plats i sin egen blogg för att berätta för alla hur den nu så "korkade personen", eller kanske till och med personerna, beter sig fast man inte bryr sig ett dugg....

Kan nån förklara det för mig, jag får det inte riktigt att gå ihop. Haha.



____________________________


// helena

Ovido - Quiz & Flashcards