Alla inlägg den 1 mars 2009

Av Helena Johansson - 1 mars 2009 12:10


Helgen har varit bra. Alex kom hit i fredags och vi kikade på film och myste till det lite:) 

Sen igår när han åkt kom Ida-Marie hit och vi spenderade dagen med att surra, se film och vara hungriga. Vi tänkte att om vi åt nått skulle vi inte orka med middagen med Lina senare klockan åtta. Vet doch inte hur vi tänkte med det eftersom klockan bara var typ tre just då ^^ Och innan Lina anlänt hade vi redan halvt svultit ihjäl:P


Efter middagen bestämde sig Ida-Marie och Lina för att gå ut och själv stannade jag hemma och diskade. Haha det där lät verkligen tragiskt men jag var så trött så nå annat alternativ fanns inte för mig då kände jag.


Idag är mina planer nog inte mer än att slöa i soffan och se på SATC, kanske ta en promenad senare:)


________________________


// helena 

Ovido - Quiz & Flashcards