Alla inlägg den 30 december 2009

Av Helena Johansson - 30 december 2009 21:42


Den näst sista dagen på år 2009! Känns bra på nått konstigt vis..egentligen blir det ju ingen skillnad men det känns ändå som att man kanske kan få en nystart på livet...Känns som jag skulle behöva det nu.


Igår blev det som sagt stan en sväng, Bergeforsen och sen Birsta. Och självklart AllStar-middag med Ida-Marie, mkt mysigt och trevligt!

Senare åkte jag till mitt hjärta i Bydalen. Var meningen att vi skulle se på hockeyn som började 00.00 men jag hade absolut ingen ork till det och somnade ifrån:P


Idag blev det stan en fortis sen hem och ta hand om tvättstugan. Var inte så mkt tvätt så det gick ju smärtfritt.


Fick besök av Henke och Ekan som kom och åt sen snodde med sig min dator. Sen fick jag besök igen när Henke och Torben lämnade tillbaka den igen. Hahah händelserik kväll må jag säga!


Godkväll!

 


___________________________


//helena

Ovido - Quiz & Flashcards