Alla inlägg den 15 december 2009

Av Helena Johansson - 15 december 2009 19:28


Så fort jag tycker att jag börjar få ordning på nånting så tar det kanske två sekunder sen kommer nästa problem...gaaah jag blir så less!   Och nå körkort blir det nog aldrig för mig!!!


Tänkte jag skulle lufta tankarna lite och ta en sväng ner på stan förut idag. Jag klädde på mig, sminkade mig och drog på mig mössan. Precis när jag hade nycklarna i handen och skulle gå till bussen kom jag på att jag hade både bankomatkort och busskort i mammas väska som hon tagit med sig på jobbet. Great...Gud är då verkligen inte min bästa vän just nu. Så det fick bli en promenad i snövädret ist.


Imorn ska jag ringa några samtal och se om jag iaf för den här gången har lite tur med mig...Sen blir det julklappsshopping på stan. Och senare nån slags middag hos pappsen :)



__________________


//helena

Ovido - Quiz & Flashcards