Alla inlägg den 21 oktober 2009

Av Helena Johansson - 21 oktober 2009 19:45


Igår kväll blev det myskväll i Viforsen hos Isabelle. Lina och jag for och handlade lite tacosgrejer sen for vi ut. Det blev en hel del skratt. Just like old times. Och snart åker jäntan till Australien i flera månader! :O Jag vill ju också! Ne istället för att åka till varmare länder så börjar jag (förhoppningsvis) plugga och flyttar uppåt i landet där det är ännu kallare, haha! Men jag vet att det blir minst lika bra :)


Var ute och gick en sväng nyss, men det var lite för mörkt, jag som är så jäkla mörkrädd :P Och lite för kallt så jag gick och köpte trisslotter och gick hem ist :P Som vanligt vann jag inget,haha..


Nu blir det "Bonde söker fru"! :)



______________________________


// helena

Ovido - Quiz & Flashcards