Alla inlägg den 5 oktober 2009

Av Helena Johansson - 5 oktober 2009 18:44


...och jag är hemma i Sundsvall igen. Uh vill hellre vara hos baby! :( Har iaf haft några riktigt bra dagar i Luleå men utgång, mys, lite shopping och mer mys :)


 Bussresan hem igår var nog världens längsta...åkte 13.30 och var inte hemma förrän typ 22.30 pga förseningar och grejer, det var skitkul! :D ...?;O När jag väl kom hem blev det en kopp varm choklad sen bums i säng.


Väckaren ringde 6 imorse så det var bara att kliva upp och bege sig mot körskolan. Satt kvar och pluggade till 11 sen sprang jag hem till Lina och vi myste ner oss i hennes soffa med "Blå kiosken-mat" och film. Very nice day enligt mig :] Imorn har jag ingen körlektion så då ska jag soooova, gud så gudomligt skönt det ska bli!Sen måste jag nog ta tag i att packa upp min resväska också, känns tungt.


Måste visa vilken söt teckning min mes till man ritade i helgen ;) Såååå sött! :D


 


_______________________________



// helena

Ovido - Quiz & Flashcards