Alla inlägg den 20 oktober 2008

Av Helena Johansson - 20 oktober 2008 18:43


Idag har jag varit och fikat på stan med Ida-Marie och pratat om allt som hänt de sensate veckorna, både här hemma och i Turkiet. Och det tog ett tag så vi satt där ett antal timmar, fast det gör vi ju alltid annars ändå, även fast vi inte har nått spec att prata om så finns det ju alltid nått.

 Isabelle kikade även förbi några gånger :)


Imorn blir det väl till att söka jobb sen blir det födelsedagsfika hos Lina :)


Och förövrigt så längtar jag tillbaka till värmen...När mamma och jag satt och åt middag förut så sa hon åt mig på skarpen : Men ryck upp dig! Du kan ju inte åka tillbaka dit idag ändå!


Och det är ju iofs sant, men snart åker jag tillbaka, så det så! :]


Och det där med tajming har ju som sagt aldrig varit min starka sida, men iofs kanske det var bra att det blev som det blev annars hade jag nog stannat kvar där ...



Här kommer lite bilder från resan :) ( Var dock tvungen att sudda för mammas söta min på det första kortet annars blev hon arg på mig :S ;D HAHA! )


___________________________


// helena



Ovido - Quiz & Flashcards