Alla inlägg den 19 oktober 2008

Av Helena Johansson - 19 oktober 2008 10:16


Eller kom hem igår kväll men var dödens då så jag orkade inte skriva. Och nån utgång orkade jag absolut inte hänga med på:P


Sista natten i Alanya var jag, Isa och två till ute och vandrade runt till halv sex på morgonen ungefär. Jag ville aldrig att det skulle bli morgon så jag var tvungen att åka hem :/ Men likt förbannat blev det ju det ändå :P

Saknar allt där nu, dagarna, kvällarna, nätterna och alla underbara människor man träffade. Nu ska jag börja spara pengar igen så jag kan åka tillbaka till nästa säsong börjar:)


Finns otroligt mycket att berätta om resan men det blir nog 1000 sidor om jag skriver allt så det får duga med det här.


Men jag hade iaf hur underbart som helst och jag vill tillbaka och bort från kalla Sverige igen.


Bilder kommer senare!

__________________________


// helena


If I should die before I wake it's cause you took my breath away...

Ovido - Quiz & Flashcards