Alla inlägg den 14 februari 2010

Av Helena Johansson - 14 februari 2010 21:14


Det är konstigt det här..borde jag inte vara helt förstörd? Borde jag inte känna världens ångest? Borde jag inte ligga och gråta mig till söms varje kväll? Jo man kan ju tycka det.. Men det enda jag känner är ett stort lugn, lättnad och en otrolig frihetskänsla. Och nu står det hela helt klart för mig, det jag egentligen innerst inne redan visste.


Trots allt jobbigt jag gått igenom finns det inget jag ångrar. För jag fick en underbar vän på köpet. Jennie, du är guld värd och definitivt värt besväret! :D <3



____________________________


//helena


"..Jag tror vi ljög fast vi sa att det var sant vi var aldrig kära i varann de bara kändes likadant.."

Av Helena Johansson - 14 februari 2010 13:01


..ja som Ida-Marie uttrycker det...dödens dag, haha ^^


Blev en bra utgång igår, trodde jag skulle må som en överkörd gnu idag men icke. Jag mår som en prinsessa, tack och lov.


Blev/blir inte en så ensam alla hjärtans dag som jag trodde ändå.


Sen blir det middag på Texas och ikväll bio, ska bli mys :)




Lite bilder sen igår

                   


__________________________________


//helena

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards