Alla inlägg under maj 2009

Av Helena Johansson - 22 maj 2009 16:45


Idag blev det en dag på stan med mamma. Tänkte köpa en tröja och ett par fina rosa skor men kom istället hem med 4 trosor, en bh och par glajor :] ...och ett par vita skor :P


Ikväll har jag ingen aning om vad som sker, får helt enkelt se vad som händer och fötter...



Livet är för kort för att ge upp en nära vän och för att sätta sin stolthet först. Men ibland är det inte så lätt och det finns gränser...




_______________________ 


// helena





Av Helena Johansson - 21 maj 2009 23:55


 Sitter här och gör ingenting...Eller jo! Jag saknar Isabelle känner jag :O Så sluta jobba så mkt människa så jag får träffa dig snart! :) 


Nu blir det sängen. Nattinatt!



Jag har en stor klump i magen...och tyvärr har den nog bestämt sig för att stanna ett tag...


_________________________


// helena

Av Helena Johansson - 21 maj 2009 12:08






...
____________________________


// helena

Av Helena Johansson - 20 maj 2009 19:11


Imorse klev jag upp vid nio för att sedan ta bussen till stan och träna med Alex, gick rätt hyfsat :P

Efter det åkte jag och mamma till mormor och har varit där hela dagen.


Nu sitter jag här och väntar på att älsklingen ska sluta jobba så han kan komma hit :)


 Känns för övrigt fortfarande inte som att jag är hemma från Turkiet än. Känns som att jag och Ida-Marie snart ska fixa till oss, gå och äta middag och bli utstirrade av "kossorna". Sedan ska vi gå till restaurangen nere på hörnet. Och på vägen dit bli stoppad av "Sverige" som ska försöka få in oss på hans restaurang istället men som vi alltid dissade :]

____________________________


// helena

Av Helena Johansson - 19 maj 2009 18:54


Ida-Marie och jag har som sagt haft en underbart rolig resa till Alanya tillsammans som definitivt är värd att göras om! :D
 Det finns otroligt mkt att berätta men jag är rädd att det kan bli alldeles för mkt text som ingen av er kommer orka läsa om jag ska skriva om allt.


Så istället kommer resan i bilder, kort och gott! :)






Av Helena Johansson - 18 maj 2009 21:09


Tjaaaaa!

 Nu är Ida-Marie och jag hemma efter två härliga veckor i Turkiet. Har knappt fattat att jag är hemma än....känns både bra och inte bra att vara hemma.


Just nu sitter jag hos Ida-Marie och surrar lite. Även fast vi varit med varandra dag och natt i två veckor så har vi absolut inte lessnat på varandra :]


Snart ska jag kila till bussen för att åka till älskling så hinner inte lägga ut nå bilder och sånt nu sen resan, det får ni vänta på ett tag ;)


Aja , have to go!



________________________________


// helena


"Give me some milk!"

Av Helena Johansson - 2 maj 2009 13:51


Japp om cirka 6 timmar sitter Ida-Marie och Helena på planet redo att lyfta och dra iväg till Alanya! :D Längtar!


Men ja jag kommer ju naturligtvis sakna mina smågrisar här hemma också. Men två veckor är inte så lång tid om man inte bara sitter på en stol och väntar och väntar :) Så upp med humöret! ( Både till mig själv och er som är kvar här hemma ) ......... :D


See ya!



_________________________


// helena



Älskar dig Alex! <3 :)




Av Helena Johansson - 1 maj 2009 18:36


Igår kom Alex och hämtade mig efter han slutat sen åkte vi hem till honom och grillade. Blev rätt sent innan vi ätit färdigt så det blev film resten av kvällen :)


Idag har jag inte gjort mkt mer än att varit med Alex och nu är jag hemma och skriver packlista. Ja för imorrn kväll kl. 20.20 drar Ida-Marie och jag till Turkiet! :D


So long! :)


_________________________


// helena

Ovido - Quiz & Flashcards