Alla inlägg den 28 september 2007

Av Helena Johansson - 28 september 2007 18:06


Hahah ja det är ju bara att konstatera att jag föll för grupptrycket och skaffade mig en blogg även jag ;)


Sitter här och slöar framför datorn, vilken fredagskväll egentligen:P Fick en förfrågan från Linn om utgång men jag är för tillfället både pank och trött som ett as. Så jag valde att ta det lungt här hemma ist. Lär väl bli en kväll framför tv:n, rätt skönt det med ibland:P

Måste erkänna att jag är rätt sliten efter förra helgen med tjejorna. Det blev förferre hos mig med singstar och grejer. Riktigt trevligt måste jag säga!  Sen gick vi med stora stadiga kliv ner mot staden;D Den natten var vi  ute och gjorde stadens gator osäkra, som Jonatan förresten så fint uttryckte det :D

Sofie, Amanda och Malin, tack för en supertrevlig kväll! Blir förhoppningsvis fler:D

Hm ja och till killen som bjöd upp mig: Sorry om jag avböjde men det får bli nästa gång ist ;)

Kommer förhoppningsvis snart lite bilder från den kvällen också :)





_________________________________________________



"Boys are stupid throw rocks at them!"






Take care! // Helena


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards